wtorek, 3 maja 2016

Paź królowej

Hejka! sorki że ostatnio nic dla was nie pisałam ale cały czas byłam zajęta.Ok, ale do rzeczy. Dzisiaj chcę dla was napisać coś o Paziu Królowej, chociaż wszyscy go chyba znają. Dlaczego akurat o nim? Bo koleżanka mnie prosiła.

☺Paź Królowej jest motylem.
☺Motyl ten pochodzi z rodziny Paziowatych a jego podrodzina to papilioninae.
☺ W jego ubarwieniu dominują kolory czarny i żółty, są jednak granatowe elementy na spodzie.
☺W Polsce występują dwa pokolenia: I w maju, II w sierpniu.
☺ Występuje na większości terytorium Europy i Azji.
☺ Zasiedla także północną Afrykę.
☺W Polsce żyje wszędzie, Oprócz wysokich gór.


Ok, to chyba wystarczy. (wogóle dziwny pomysł na posta miała ta moja kol. która chciała akurat o tym motylu.) Bo to że się nazywa Paź królowej chyba wiecie.

(fot. http://www.swiatkwiatow.pl//thumb.php?img=foto_art/1351501622.jpg&w=670)

♥♥♥papatki♥♥♥

wasza Sara

Ps. Zapomniałam o zdjęciu, więc teraz je daje:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz